Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Forum o NEST Banku, pierwszym oficjalnym banku mobilnym w Polsce, który obecnie stał się instytucją rodzinną.

Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: norbi » 22 cze 2015, o 16:35

Mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie klientów Banku SMART ode mnie.
Mianowicie jakie dostanę potwierdzenie otwarcia konta osobistego w tym banku, jeżeli umowę podpiszę elektronicznie (przelewem z mojego konta w innym banku)?
norbi
 
Posty: 14
Rejestracja: 6 cze 2013, o 10:07

Re: Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: bankier » 27 cze 2015, o 23:35

Potwierdzenie otwarcia smart konta przyjdzie na Twój podany w Banku SMART adres mailowy wraz z umową ramową o prowadzenie konta dołączoną w załączniku
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03

Re: Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: maniek » 17 wrz 2015, o 22:58

Co zrobić jeśli zgubię lub zapomnę swój NIK czyli Numer Identyfikacyjny Klienta w smart banku (Login)?
Odzyskam go na infolinii?
maniek
 
Posty: 9
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 19:06

Re: Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: bankier » 22 wrz 2015, o 16:57

maniek pisze:Co zrobić jeśli zgubię lub zapomnę swój NIK czyli Numer Identyfikacyjny Klienta w smart banku (Login)?
Odzyskam go na infolinii?

Możesz odzyskać swój NIK dzwoniąc na infolinię (801-800-188 lub 22 438-41-41 - infolinia działa w godzinach: 8.00-20.00 poniedziałek-piątek oraz 8.00-16.00 sobota). Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój NIK.
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03

Re: Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: ewelina » 5 lip 2016, o 18:32

Czy OCR w Smart banku jest bezpieczne? Mam zamiar skorzystać z tej funkcjonalności dostępnej dla rachunku.
ewelina
 
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 19:03

Re: Potwierdzenie otwarcia konta w Banku SMART

Postautor: bankier » 16 lip 2016, o 15:20

Tak, OCR w Banku SMART nie wpływa na bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszystkie informacje w banku po przetworzeniu zdjęcia są automatycznie usuwane. Smart rekomenduje klientom każdorazowe potwierdzenie zeskanowanych wcześniej danych z oryginałem użytych dokumentów. Aplikacja banku jest bowiem wrażliwa na takie czynniki bezpieczeństwa jak jakość zdjęcia, oświetlenie czy czytelność danych.
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03


Wróć do NEST Bank

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości