Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Forum o NEST Banku, pierwszym oficjalnym banku mobilnym w Polsce, który obecnie stał się instytucją rodzinną.

Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: kuba » 11 maja 2015, o 18:02

Chciałbym otworzyć rachunek osobisty SMART Konto. Mam więc do Was pytanie - co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?
kuba
 
Posty: 9
Rejestracja: 17 cze 2013, o 15:36

Re: Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: bankier » 18 maja 2015, o 23:54

Aby otworzyć Smart Konto wystarczą dane z dowodu osobistego, numer telefonu i adres skrzynki poczty elektronicznej.
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03

Re: Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: kamrat » 11 wrz 2015, o 00:04

Jakie rachunki oferuje Bank SMART? Słyszałem o osobistym i firmowym. Czy ten bank ma też konto oszczędnościowe albo walutowe?
kamrat
 
Posty: 14
Rejestracja: 21 lut 2015, o 22:16

Re: Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: bankier » 17 wrz 2015, o 23:00

Banku SMART oferuje konto osobiste SMART Konto, konto firmowe SMART Biznes Konto oraz konta oszczędnościowe: SMART Procent dla klientów indywidualnych i SMART Biznes Procent dla firm.
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03

Re: Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: ewelina » 4 cze 2016, o 00:00

Jakie są podstawowe komendy dla Smart konta w bankowości głosowej tego banku?
Chcę przetestować tę funkcję :-)
ewelina
 
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 19:03

Re: Co jest potrzebne do założenia konta w Banku SMART?

Postautor: bankier » 25 cze 2016, o 20:48

Bankowość głosowa to innowacyjne rozwiązanie, które cały czas jest udoskonalane przez ekspertów Banku Smart. Za pomocą bankowości głosowej możesz sprawdzić saldo, historię konta, wykonać przelew czy zobaczyć gdzie jest najbliższy bankomat.

Podstawowe komendy jakich możesz używać to:
- ile pieniędzy mam na koncie,
- jakie mam oszczędności,
- ile mam na karcie,
- moje produkty,
- pokaż historię,
- moje dane,
- jaki mam numer rachunku,
- zmień kod,
- pokaż bankomaty,
- pokaż dostępne operacje,
- połącz z bankiem,
- zastrzeż kartę,

I wiele innych. A jeśli nie wiesz co powiedzieć po prostu zapytaj – „Co mogę powiedzieć?”
Używaj i okrywaj nowe możliwości bankowania głosem.
bankier
 
Posty: 120
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03


Wróć do NEST Bank

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości